Basis ICT

ICT in het basisonderwijs

ICT-coördinator: wat is dat?

Posted by ictkbspl op 29 augustus 2013

In dit stukje wil ik even stilstaan bij mijn functie: ICT-coördinator. Binnen het onderwijs is de functie nu goed gekend, maar als ik dat woord gebruik in de dagelijkse omgang of op een receptie of een feestje, zie ik toch heel wat wenkbrauwen fronsen. Ik weet wel degelijk waar ik mee bezig ben, laat dat duidelijk zijn, maar omdat ik nu even ‘in reflecterende modus’ ben, ben ik – zoals al mijn leerlingen dat ook moeten kunnen – de term even gaan opzoeken op Wikipedia. Wikipedia is een vrij neutraal medium, dus dat zou moeten goed zitten.

Wat die neutrale bron zegt over mijn job is het volgende: http://nl.wikipedia.org/wiki/ICT-co%C3%B6rdinator_(onderwijs). Hebt u het gelezen? Nou, dat doe ik dus.

Geef een reactie

 
